Brand !

21 mei 2016 - Pemberton, Canada

Donny zette vrolijk een braadpan met olie op het fornuis (electrisch) en ging vervolgens enthousiast buiten foto's maken. Ja, u leest het goed: BUITEN... En of ik dan op het balkonnetje kon plaatsnemen. Daar had ik uiteraard geen kijk op wat er in de keuken gebeurde. Het begon wel wat vreemd te ruiken, dat dan weer wel.volgende fout: ik pakte de ernstig rokende pan op om hem van die gloeiende plaat te halen. Pan is van ijzer dus slechts een klein beetje veel heet en zo. Toch maar wel gedaan anders hadden we nu al 2 blushelicopters gehad + noodtoestand + avondklok. Inmiddels konden Donny en ik elkaar niet meer zien vanwege de dichte mist in de keuken die ziich nu snel verspreide door de hele cabin...Gelukkig ging er nu een snerpend rookalarm af zodat we wisten waar we waren ! Lang verhaal kort: het liep met een sisser af. Ik bedoel: gelukkig hebben we de foto's nog !

1. Robert Gibson:
    24 mei 2016
    Mooie cabin jongens,gelukkig niets gebeurd want nu kan ik komen logeren.
  2. Ton Ram - Louwers:
    24 mei 2016
    Wat kunnen sommige mannen toch overdrijven. Om al die bosschages te verbranden moet Donny toch een betere fik bedenken.
    We wachten op nummer 3 ( eerst de banden , toen de keuken ) Wat volgt ?!
    Groet
    Ton